Asortyment Moje zakupy
  • Menu

  • Lakiery Hybrydowe

  • Topy do paznokci

  • Bazy do paznokci

  • Outlet

  • Preparaty do paznokci

  • Blog

  • Produkt dnia

    Hello Boska Stylistko! W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów, zamówień, a także współpracy z Boska Nails. 

    Jeśli szukasz więcej wiedzy i inspiracji, dołącz do naszej Boskiej Grupy na Facebooku i nie zapomnij obserwować naszego Instagrama. 

    Zamówienia, dostawy i zwroty

    Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

    Możesz wybrać szybkie przelewy obsługiwane przez Płatności Shopper oraz Przelewy24. Dodatkowo masz opcję płatności PayPal i za pobraniem.

    Ile będę czekać na dostawę zamówienia? 

    Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 13:30, czas jego realizacji wyniesie 48 godzin. Zamówienie, które złożysz w weekend, zostanie zrealizowane w następnym dniu roboczym. 

    Czy mogę zamówić paczkę za granicę? 

    Nasze dostawy realizujemy do wybranych krajów, takich jak: Włochy, Portugalia, Niemcy, Holandia, Hiszpania, Francja, Czechy, Belgia, Austria. Koszt przesyłki wynosi 65 złotych, jest ona realizowana w terminie 3-5 dni roboczych.

    Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji produktów Boska Nails?

    Skontaktuj się z nami mailowo, napisz na:  jestes@boskanails.pl, a my wszystkim się zajmiemy

    Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

    Marzę o stworzeniu własnej marki lakierów hybrydowych, czy możecie w tym pomóc? 

    Dla osób takich jak Ty mamy rozwiązanie private label — w jego ramach zyskujesz nasze pełne wsparcie w przygotowaniu swoich produktów. Skontaktuj się z nami pod adresem: jestes@boskanails.pl i nie zapomnij wpisać w tytule: Private Label, odezwiemy się do Ciebie. 

    Czy Boska Nails sprzedaje gotowe wzorniki?

    W tym momencie nie posiadamy gotowych wzorników w ofercie. 

    Czy mogę zostać dystrybutorem Waszej marki?

    Jeżeli posiadasz aktywną firmę i prowadzisz sklep internetowy lub stacjonarny punkt sprzedaży, po wstępnej weryfikacji przedstawimy ofertę.

     Newsletter Boska Nails oraz promocje 

    Dlaczego mój kod rabatowy nie działa? 

    Pamiętaj, że kody rabatowe oraz promocje nie obejmują wybranych produktów. Za każdym razem sprawdź zasady promocji, o jakich piszemy w mailu. Nasz kod rabatowy, który otrzymasz w newsletterze nie obejmuje kolekcji My Princess by Ginger Nails, zestawów, a także książki. 

    Chce wypisać się z newslettera, jak to zrobić? 

    Pod każdą naszą wiadomością znajdziesz u dołu napis: Wypisz się. Jeśli nie widzisz takiej opcji, na dole wiadomości znajdziesz przycisk: Pokaż całą wiadomość. Po jego wybraniu opcje Wypisz się powinna być widoczna. Jeśli nadal masz problemy, napisz do nas, pomożemy Ci. 

    Skąd dowiem się o obowiązujących promocjach i nowościach w ofercie Boska Nails?

    Wszystkie informacje wysyłamy na bieżąco do boskich dziewczyn subskrybujących newsletter. Znajdziesz je także na naszej Boskiej Grupie oraz Instagramie. 

    Jak zyskać zniżkę na Wasze produkty? 

    Obserwuj nasze konta i bieżące promocje. Możesz także zyskać rabat, zapisując się do newslettera. 

    Jaki jest odpowiedni czas utwardzania produktów Boska Nails w lampie UV oraz LED? 

    Pod każdym opisem naszego lakieru oraz żelu znajdziesz informacje o czasie utwardzania w każdej z lamp. 

    Produkty Boska Nails

    Ile warstw lakieru muszę nałożyć, aby uzyskać odpowiednie krycie? 

    Zalecamy nałożenie dwóch cienkich warstw, aby niezależnie od koloru zyskać odpowiednie krycie.

    Czy w ofercie Boska Nails dostępne są pilniczki? 

    Tak, w naszej ofercie znajdziesz pilniczki o dwóch gradacjach 180/240 oraz 100/180. 

    Potrzebujesz rady, inspiracji, chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach?

    Dołącz do naszej Boskiej Grupy na Facebooku oraz Czatu. Odpowiedzi udzielają tam inne Boskie Stylistki, a na czacie możesz spotkać nawet właścicielkę marki naszą Boską Joannę. 

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium